Ścianki reklamowe jako jeden ze sposobów skutecznego marketingu
Promowanie firmy lub innego typu działalności wymaga od nas ogromnej kreatywności i umiejętności dotarcia do jak największego grona klientów. Szczególnie trudne jest wybicie się ponad innych, gdy firma jest mała lub nowa. Marketing szeptany, ogłoszenie w internecie czy radiu to chyba najpopularniejsze formy reklamy. Są jednak jeszcze inne, równie skuteczne możliwości. Istnieje bowiem coś takiego jak stoiska promocyjne i ścianki reklamowe. Są one często spotykane na prezentacjach, konferencjach, festynach i innych wydarzeniach, które mają na celu pokazanie oferowanych przez firmę usług z jak najlepszej strony. Ważne jest jednak, by grafika widniejąca na tego typu ściance przykuwała wzrok i zawierała wszystkie potrzebne informacje. Nie od dziś wiadomo, że większość ludzi to wzrokowcy i łatwiej jest im zapamiętać obrazek niż np. usłyszane słowa.
Ścianki reklamowe dzielą się na różne grupy.
Pierwsza z nich to ścianki POP UP
Kolejna grupa to ścianki tekstylne
Cechą szczególną ścianki tekstylnej jest stosunkowo niska cena i bardzo łatwy montaż, oraz transport. Wymaga ona niewielkich nakładów pracy, a można dzięki niej stworzyć naprawdę ciekawe stanowisko promocyjne. Oczywiście sam materiał i nadruk są bardzo trwałe i można je prać, więc tego typu produkt może posłużyć również jako długotrwała reklama.
Ostatnia grupa to ścianki aluminiowe.
Ścianki aluminiowe cechuje bardzo trwała i stabilna konstrukcja, oraz łatwy montaż i transport w poręcznych torbach. Mi osobiście najbardziej spodobały się tzw. fotościanki, którą spotykałam już wiele razy na przeróżnego typu festynach i piknikach lokalnych. Mnóstwo osób robi sobie z nimi zdjęcia, ponieważ posiadają one specjalne otwory na głowę i następnie umieszcza je w sieci, dzięki czemu reklama, która znajduje się na ściance trafia do całej rzeszy ludzi. Ten rodzaj promocji marki/akcji z całą pewnością uatrakcyjni każdy
event i będzie się cieszył ogromnym zainteresowaniem wśród przechodniów.
Ścianka wystawiennicza to coraz popularniejszy i również wyjątkowo skuteczny sposób na stworzenie chwytliwej reklamy lub ciekawego tła dla konkretnych wydarzeń. Można dzięki nim wiele osiągnąć, bo niekiedy jedna porządna ilustracja znaczy więcej niż tysiąc słów.
Warto o tym pamiętać! :)
Warto o tym pamiętać! :)
Myślę, że to dobry sposób na reklamę 😉
OdpowiedzUsuń