Promowanie firmy lub innego typu działalności wymaga od nas ogromnej kreatywności i umiejętności dotarcia do jak największego grona klientów. Szczególnie trudne jest wybicie się ponad innych, gdy firma jest mała lub nowa. Marketing szeptany, ogłoszenie w internecie czy radiu to chyba najpopularniejsze formy reklamy. Są jednak jeszcze inne, równie skuteczne możliwości. Istnieje bowiem coś takiego jak stoiska promocyjne i ścianki reklamowe. Są one często spotykane na prezentacjach, konferencjach, festynach i innych wydarzeniach, które mają na celu pokazanie oferowanych przez firmę usług z jak najlepszej strony. Ważne jest jednak, by grafika widniejąca na tego typu ściance przykuwała wzrok i zawierała wszystkie potrzebne informacje. Nie od dziś wiadomo, że większość ludzi to wzrokowcy i łatwiej jest im zapamiętać obrazek niż np. usłyszane słowa.
Ścianki reklamowe dzielą się na różne grupy.
Pierwsza z nich to ścianki POP UP
Pop Up to połączenie łatwego, szybkiego i mało problematycznego montażu z efektowną i dużą powierzchnią reklamową. Dzięki tym cechom powyższy rodzaj ścianki można umieścić wszędzie tam, gdzie będziemy potrzebowali ciekawej ekspozycji lub tła.
Kolejna grupa to ścianki tekstylne
Cechą szczególną ścianki tekstylnej jest stosunkowo niska cena i bardzo łatwy montaż, oraz transport. Wymaga ona niewielkich nakładów pracy, a można dzięki niej stworzyć naprawdę ciekawe stanowisko promocyjne. Oczywiście sam materiał i nadruk są bardzo trwałe i można je prać, więc tego typu produkt może posłużyć również jako długotrwała reklama.
Ostatnia grupa to ścianki aluminiowe.
Ścianki aluminiowe cechuje bardzo trwała i stabilna konstrukcja, oraz łatwy montaż i transport w poręcznych torbach. Mi osobiście najbardziej spodobały się tzw. fotościanki, którą spotykałam już wiele razy na przeróżnego typu festynach i piknikach lokalnych. Mnóstwo osób robi sobie z nimi zdjęcia, ponieważ posiadają one specjalne otwory na głowę i następnie umieszcza je w sieci, dzięki czemu reklama, która znajduje się na ściance trafia do całej rzeszy ludzi. Ten rodzaj promocji marki/akcji z całą pewnością uatrakcyjni każdy
event i będzie się cieszył ogromnym zainteresowaniem wśród przechodniów.
Ścianka wystawiennicza to coraz popularniejszy i również wyjątkowo skuteczny sposób na stworzenie chwytliwej reklamy lub ciekawego tła dla konkretnych wydarzeń. Można dzięki nim wiele osiągnąć, bo niekiedy jedna porządna ilustracja znaczy więcej niż tysiąc słów.
Warto o tym pamiętać! :)
Myślę, że to dobry sposób na reklamę 😉
OdpowiedzUsuń