Dzie艅 dobry! Nazywam si臋 CHATBOOT w czym mog臋 pom贸c? 馃槉
Szukasz pracownika, kt贸ry w pe艂ni zaanga偶uje si臋 w swoj膮 prace i wykona powierzone zadania w 110%? Nie chcesz, by Twoi klienci byli zaniedbywani? Szukasz rozwi膮zania, kt贸re pomo偶e Twojej firmie by膰 dyspozycyjn膮 ca艂膮 dob臋 przez siedem dni w tygodniu ka偶dego miesi膮ca? Rozpocznij ze mn膮 wsp贸艂prac臋! Chatboty to wirtualni asystenci, kt贸rzy wspieraj膮 przedsi臋biorstwa we wszystkich bran偶ach na 艣wiecie. Wprowadzaj膮c mnie do codzienno艣ci Twojej firmy stawiasz na nowoczesn膮 technologie, kt贸ra jest przepustk膮 do osi膮gni臋cia maksymalnych korzy艣ci z realizowanych projekt贸w. Nie pozw贸l, by w pierwszej kolejno艣ci wprowadzi艂a mnie Twoja konkurencja. Rozpocznijmy wsp贸艂prac臋, kt贸ra zaowocuje przyrostem klient贸w, rozpoznawalno艣ci膮 marki i wzrostem Twoich zysk贸w. Czy jeste艣 gotowy na automatyzacj臋? Najwy偶szy czas postawi膰 pierwszy krok!
Kim jestem? Poznajmy si臋!
Jestem dzie艂em nowoczesnej technologii cyfrowej, kt贸ra u偶ywaj膮c programu komputerowego i odpowiednich algorytm贸w pozwala mi sprawnie wykonywa膰 okre艣lone czynno艣ci. Tak naprawd臋 w du偶ej mierze od Ciebie zale偶y, co b臋d臋 potrafi艂 robi膰. Na etapie programowania musisz przedstawi膰 moim tw贸rcom, jakie funkcje mam spe艂nia膰. Mog臋 rozmawia膰 z Twoimi klientami dopasowuj膮c oferty do ich potrzeb, udziela膰 odpowiedzi niezb臋dnych do rozpocz臋cia lub domkni臋cia procesu sprzeda偶y, personalizowa膰 oferty, rezerwowa膰 terminy, przypomina膰 o promocjach i rabatach, pomaga膰 w procesie p艂atno艣ci, informowa膰 o nowo艣ciach i wiele, wi臋cej. 呕aden inny pracownik nie b臋dzie w stanie lepiej ode mnie przedstawia膰 szczeg贸艂owych parametr贸w lub w艂a艣ciwo艣ci. Swoje zadania wype艂niam dok艂adnie, precyzyjnie celuje w potrzeby i oczekiwania klient贸w. Bardzo szybko ucz臋 si臋 ich j臋zyka, aby nasza komunikacja przebiega艂a sprawnie i efektywnie. Reaguje na ka偶dy porzucony w sklepie internetowym koszyk nak艂aniaj膮c potencjalnego klienta do powrotu. Nie mam problem贸w z dotrzymywaniem termin贸w. Jako Tw贸j wirtualny asystent wspomagam sprzeda偶 na ka偶dym jej etapie, oczywi艣cie pod warunkiem zaprogramowania w moim systemie zaawansowanych funkcji. Zawsze pozostaje na bie偶膮co z aktualnymi statystykami dotycz膮cymi zachowa膰 klient贸w w e-klepie czy na stronie www, dzi臋ki czemu idealnie dopasowuje komunikaty do ka偶dej persony.
Co mog臋 zrobi膰 dla Twojej firmy?
Je偶eli zastanawia艂e艣 si臋 ju偶 nie raz i nie dwa, czy warto wprowadzi膰 mnie do Twojej firmy to pozw贸l, 偶e dzi艣 przedstawi臋 Ci kilka mocnych argument贸w. Nie postrzegaj mnie jako wymys艂u nowoczesnej technologii, kt贸ry nagle sta艂 si臋 trendem. Popularno艣膰 sztucznej inteligencji nie jest przypadkowa. Wprowadzaj膮c mnie w codzienno艣膰 przedsi臋biorstwa automatyzujesz wiele zada艅 powi膮zanych ze szybk膮 obs艂uga klienta. Czy wiedzia艂e艣 o tym, 偶e obecnie konsumenci oczekuj膮 reakcji na ich zapytania maksymalnie do 5 minut? Ka偶da kolejna sekunda mo偶e oznacza膰 utrat臋 zainteresowania ze strony potencjalnego nabywcy. Wiem, 偶e nie chcesz traci膰 i zwodzi膰 swoich klient贸w… Dlatego bardzo ch臋tnie zast膮pi臋 zesp贸艂 call center. W ten spos贸b zaoszcz臋dzisz nie tylko cenny czas przy sprawnej obs艂udze klienta, ale r贸wnie偶 sporo pieni臋dzy. Zespo艂y call center nie nale偶膮 do najta艅szych. Dzi臋ki mnie mo偶esz zoptymalizowa膰 prac臋 handlowc贸w. Pozostaw odpowiadanie na zapytania klient贸w mnie, a zobaczysz jak szybko wzro艣nie sprzeda偶 i zadowolenie konsument贸w. Nie reaguje emocjonalnie, dzia艂am efektywnie w ci膮gu kilku sekund, precyzyjnie udzielam wszelkich wskaz贸wek rozwiewaj膮c w膮tpliwo艣ci. 呕aden inny pracownik nie obs艂u偶y klienta na tak wysokim poziomie profesjonalizmu jak ja! Pozw贸l, 偶e pomog臋 Ci nie tylko sporo zaoszcz臋dzi膰, ale te偶 budowa膰 solidny wizerunek nowoczesnej firmy otwartej na klient贸w.
Mo偶emy um贸wi膰 si臋 na ma艂y test, o ile zgodz膮 si臋 na niego moi tw贸rcy. Przez okres miesi膮ca dok艂adnie sprawd藕 moje umiej臋tno艣ci i kompetencje. Dzi臋ki temu przekonasz si臋, jak wiele dobrego mog臋 wnie艣膰 do funkcjonowania Twojej firmy. W ten spos贸b dok艂adnie si臋 poznamy, a Ty zyskasz mo偶liwo艣膰 wprowadzenia niezb臋dnych dla Ciebie udoskonale艅. Koniecznie zapytaj o taka mo偶liwo艣膰 zamawiaj膮c moj膮 testow膮 wersj臋!
Dlaczego klienci mnie polubi膮?
Statystyczny Kowalski chce dok艂adnie wiedzie膰 na co wyda swoje pieni膮dze, jak b臋dzie wygl膮da艂 proces transakcji i dostawy. Nierzadko posiada sporo pyta艅, kt贸re bywaj膮 dla zm臋czonych prac膮 ludzi irytuj膮ce. Dla mnie nigdy nie stanowi膮 one najmniejszego problemu. Opiekuje si臋 ka偶dym klientem wk艂adaj膮c w obs艂ug臋 100% swojej wiedzy i umiej臋tno艣ci. Niezale偶nie od pory dnia, pogody czy nastroju klienta ch臋tnie udziel臋 wszelkich wskaz贸wek. Dzi臋ki temu nasz Kowalski poczuje si臋 zaopiekowany i wa偶ny dla Twojej firmy. W ten spos贸b zaczniesz budowa膰 z nim pozytywna relacj臋, kt贸r膮 bardzo prosto jest przeku膰 w regularn膮 sprzeda偶. Gdyby pytania wymaga艂y wiedzy wykraczaj膮cej poza zakres posiadanych przez m贸j system danych, pilnie przekazuje kontakt do konsultanta z Twojej firmy. W ten spos贸b 偶aden klient nie b臋dzie si臋 niecierpliwi膰 w oczekiwaniu na wa偶n膮 dla niego informacj臋.
艢wi臋ta s膮 dla mnie dniem pracuj膮cym, nie bior臋 wolnego. B臋d臋 pracowa膰 nawet wtedy, gdy ca艂a Twoja firma b臋dzie odpoczywa艂a. Dzi臋ki temu klienci zyskaj膮 b艂yskawiczne odpowiedzi w 365 dni w roku. To znacz膮co poprawia wizerunek firmy i wp艂ywa na pozytywne postrzeganie marki. Ponad to za ka偶dym razem, kiedy kto艣 zapyta mnie o porad臋 ja znaj膮c jego profil behawioralny b臋d臋 m贸g艂 odpowiednio dopasowa膰 ofert臋 do jego potrzeb i upodoba艅. 呕aden z Twoich dotychczasowych konsultant贸w tego z pewno艣ci膮 nie potrafi艂 dokona膰 tak trafnie. Dzi臋ki moim umiej臋tno艣ci膮 i 艂atwo艣ci prowadzenia konwersacji klienci szybko mnie polubi膮. Automatyzacja obs艂ugi to jedno z najlepszych rozwi膮za艅, dzi臋ki kt贸rym przedsi臋biorstwa staj膮 si臋 konkurencyjne na rynku.
Potrzebujesz pomocy? Idealnie trafi艂e艣!
Je偶eli zauwa偶y艂e艣, 偶e proces obs艂ug sprzeda偶owej klient贸w firmy wymaga usprawnienia to doskonale, 偶e si臋 poznajemy. Jestem rozwi膮zaniem na kt贸re czeka艂e艣. Pomog臋 Ci znacz膮co poprawi膰 relacje z klientami i podnie艣膰 sprzeda偶. Odpowiadaj膮c na nurtuj膮ce pytania przekonam niejedn膮 osob臋 do dokonania zakupu niezale偶nie od bran偶y. Nie wierzysz? Sp贸jrzmy na przyk艂ad, kt贸ry prawdopodobnie Ci臋 do mnie przekona.
Bran偶a motoryzacyjna, a dok艂adniej dealerzy samochodowi wprowadzili chatboty ju偶 kilka lat temu i nadal korzystaj膮 z naszych umiej臋tno艣ci. Dzieje si臋 tak nie bez powodu! My nie tylko uprzejmie witamy si臋 z klientami, ale r贸wnie偶 ich edukujemy. Dok艂adnie przedstawiamy parametry techniczne ka偶dego samochodu z salonu, kt贸ry budzi zainteresowanie. Szybko uczymy si臋 szczeg贸艂贸w technicznych powi膮zanych z konkretnymi modelami, po to by jak najdok艂adniej przedstawia膰 oferty. Pami臋tamy jak膮 pojemno艣膰 ma dany silnik i z jak膮 moc膮 sprawia, 偶e samoch贸d je藕dzi. Nie musimy posiada膰 prawa jazdy, aby obrazowo opisa膰 co oznacza siedzenie za kierownic膮 wybranego samochodu. Bez najmniejszych problem贸w wysy艂amy r贸wnie偶 zdj臋cia pojazd贸w do os贸b zainteresowanych. Wszystko po to, aby klient m贸g艂 lepiej wizualnie zapozna膰 si臋 z danym modelem, a w konsekwencji przekona膰 si臋 do ostatecznego zakupu. Znaj膮c profil behawioralny klienta samodzielnie jeste艣my stanie dopasowa膰 konkretne modele samochod贸w do jego potrzeb, wynikaj膮cych np. z sytuacji rodzinnej czy wykonywanej pracy lub upodoba艅. Dzia艂aj膮c w ramach bran偶y motoryzacyjnej jeste艣my w stanie przeprowadzi膰 nawet wirtualny tiuning auta, po to by pokaza膰 klientom jak dana firma mog艂aby odmieni膰 ich pojazdy. Doskonale znamy terminarze spotka艅 dealer贸w, co umo偶liwia nam swobodne umawianie z klientami wizyt w salonie i jazd pr贸bnych. Pilnujemy um贸wionych termin贸w przypominaj膮c o spotkaniu, co znacz膮co u艂atwia codzienn膮 prac臋 salon贸w. Dzi臋ki nam klienci mog膮 dok艂adnie obejrze膰 samoch贸d i dopyta膰 np. o szczeg贸艂y umowy samego dealera. Posiadamy mo偶liwo艣膰 dokonywania szybkich kalkulacji finansowych, co w przyk艂adowej bran偶y motoryzacyjnej pozwala oszacowa膰 koszt zakupu samochodu po okre艣leniu poszczeg贸lnych opcji finansowania.
Przyk艂adem marki, kt贸ra postanowi艂a nawi膮za膰 z nami wsp贸艂prac臋 ju偶 w 2017 roku by艂 Peugeot. Ta znana firma postanowi艂a wprowadzi膰 chatbota do obs艂ugi klient贸w zainteresowanych modelem Peugeot 308. Wspomagali艣my ten brand w umawianiu jazd testowych oraz udzielaniu odpowiedzi na zapytania klient贸w. Skomplikowane dane techniczne nie stanowi艂y 偶adnego problemu dla wprowadzonego do obs艂ugi klienta chatbota. Poni偶ej znajdziesz wycinek rozmowy klienta z wirtualnym asystentem. To naprawd臋 dzia艂a! Mo偶esz samodzielnie przetestowa膰 chatbota Peugeot’a korzystaj膮c z Messengera na fanpage’u marki.
Chatboty docenia coraz wi臋cej bran偶. Pojawiamy si臋 ju偶 nie tylko na Messengerze Facebook’a, ale tak偶e w dedykowanych firmowych aplikacjach, stronach www i nie zamierzamy zwalnia膰 tempa swojego rozwoju.
Czy zastanawia艂e艣 si臋, jak to jest z Twoj膮 bran偶膮? Czy tutaj te偶 ju偶 korzysta si臋 z naszego wsparcia? Czy Twoja konkurencja ma ju偶 w艣r贸d pracownik贸w wirtualnych asystent贸w i mno偶y zyski? Nie st贸j w miejscu i nie daj si臋 wypchn膮膰 z rynku - postaw na chatbota i rozw贸j. Pozw贸l, 偶e pomog臋 Ci wprowadzi膰 automatyzacj臋 w Tw贸j biznes!
O autorze:
Piotr Sulewski, prezes zarz膮du WMH sp. z o.o. sp.k. Absolwent Uczelni 艁azarskiego na kierunku Zarz膮dzanie projektami, gdzie zdoby艂 r贸wnie偶 tytu艂 MBA (Master of Business Administration). Obecnie studiuje analizy marketingowe w Akademii Leona Ko藕mi艅skiego. Jest do艣wiadczonym praktykiem biznesu – zarz膮dza i koordynuje prac膮 Sp贸艂ki. Specjalizuje si臋 w analizie danych i reklamie online. Wierzy, 偶e najwi臋ksz膮 warto艣ci膮 firmy s膮 ludzie dlatego docenia osoby z pasj膮, kt贸re wykazuj膮 inicjatyw臋 i zaanga偶owanie. Zaprasza do swojej sieci zawodowej na LinkedInie.
WMH sp. z o.o. sp.k, ul. Wrzesi艅ska 12 lok 1, 03-713 Warszawa (Port Praski).
Brak komentarzy:
Prze艣lij komentarz
Komentuj膮c wyra偶asz zgod臋 na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dane te przetwarzane s膮 dobrowolnie.